Tabor 2019

Tabor 2019 v slikah …

8. dan
Na letošnjem taboru smo se družili z izjemno skupino otrok, vzgojenih v planinskem duhu. Skupaj smo preživeli čudovit začetek počitnic, izvedli kar štiri planinske ture ter se naučili marsikaj novega. Turistična kmetija Zgornji Zavratnik nam je nudila toplo zavetje in odlično kulinariko. Verjamemo da se vidimo ponovno naslednje leto.

Spoštovani starši, lahko ste zelo ponosni na svoje otroke.

Zapisali: vodniki Aljaž, Miloš, Miran, Špela, Bojana in Ajda

7. dan
Jutro se je začelo vsaj zame prehitro. Zjutraj se mi res ni dalo iti na fis kulturo. Po zajtrku smo odšli na Okrešelj. Pot se mi je zdela zelo hitra. Na vrhu smo imeli za kosilo makaron flajš. Potem smo prišli v dom, kjer so vsi odhiteli na vaje za nocojšnji ZAVRATNIK MA TALENT. Pred tekmovanjem smo pa še na ognju pekli hrenovke, jabolka in kruh. Zapisal: David

6. dan
Zjutraj smo se vsi zbudili, nekateri hitreje, nekateri pozneje. Nato smo odšli na jutranjo telovadbo. Po telovadbi smo odšli na obilen in dober zajtrk. Vsi smo stekli v svoje sobe in pospravili, ker smo vsi hoteli imeti čim lepše sobe za ocenjevanje. Počakali smo, da bo zazvonil zvonec in nam oznanil, da lahko gremo ven. Zunaj smo končali delavnice za orientacijo. Komaj smo že čakali na kosilo, ker je bilo najboljše. Po kosilu smo imeli orientacijo. Vsi smo se odlično odrezali, zato smo bili ponosni drug na drugega. In zdaj čakamo na film Pojdi z menoj. Zapisale: Julija, Zala, Kalina, Gala, Sofija, Eva

5. dan
Torej, dan se je začel ko je zazvonil zvonec. Mi smo se zbujali počasi, vendar še vedno pravočasno za telovadbo. Potem smo zajtrkovali in se pripravili na pohod. Pohod je bil zelo kratek, vendar nič manj zabaven. Ko smo prišli nazaj v dom, smo imeli kosilo in kratek počitek. Nato smo odšli odigrat par rund pokra, še potem pa smo igrali odbojko in se imeli fajn. Potem je začel padati dež, vendar smo se še vedno igrali. Ko je začela padati toča, je udaril Aljažev instinkt in smo morali iti v sobe. Zapisala: Jure in Teo

4. dan
Prespali smo zunaj pod milim nebom. Zjutraj smo se zbudili in šli na telovadbo, po telovadbi smo imeli dober zajtrk. Ob koncu zajtrka smo se oblekli in šli ven. Zunaj smo se igrali odbojko (strehomet), nogomet in ciljanje. Čez pol ure smo se razdelili v skupine. Imeli smo 6 skupin. Prva skupina se je sproščala, druga učila vozle, tretja skupina je imela prvo pomoč, četrta ustvarjali kotiček, peta vozle za plezanje in zadnja skupina orientacijo. Zvečer smo se odpravili v gledališče in si pogledali slike s pohodov. Zapisali: Eva in Anja

3. dan
Danes, 1.7.2019, smo hodili dolgo in zelo strmo. Razdelili smo se v dve skupini, s tem da je nekaj punc ostalo doma zaradi žuljev. Najbolj bom imeli v mislih, ko je Miloš rekel, naj pazimo na steklenice, ker lahko hitro padejo dol. Ni minilo tri minute, že je ena steklenica padla v izgubo. Spomnim se tudi bivaka pod Utami. Ko smo hodili, me je začenjalo biti malo strah, ampak ko smo prišli iz sprehoda, sem bila ponosna na sebe, ker sem veliko prehodila. Zapisala: Angelina

Bili smo doma in igrali igre. Zapisala: Ema

Ta dan smo se razdelili v dve skupini, starejši so se povzpeli daleč v gore. A tisti ki so imeli žulje, so ostali v domu. Naša skupina (mlajši) smo odšli na vrh Strelovec. Na začetku smo se kar precej vzpenjali… Ko smo prišli na vrh, so nas napadali: sonce, ki je lebdelo nad našimi glavami; ščurki, leteli povsod; in nekatere je kar spekla kopriva. Nato smo po hribi navzdol lazili do koče. Hodili smo še do Logarske doline in tam nas je ravno prav pričakal avtobus. Zapisala: Maruša

2. dan
Šli smo na Malo Planino. Tisti ki so želeli, so šli tudi na Veliko Planino. Prijatelju Aljažu se je ponesrečilo, da je padel v kravji iztrebek. Tisti, ki so hoteli, so igrali poker.
Zapisal: Matic in Gašper

1. dan
Ob 10:00 smo se zbrali pred Ledno Dvorano in se nekaj minut kasneje z avtobusom odpeljali na Turistično kmetijo Zgornji Zavratnik pod Raduho. Nato smo imeli krajši pogovor z vodniki in se kasneje odpravili v sobe odpakirat. Po odličnem kosilu smo se odpravili na igrišče, kjer smo se družili in spoznavali. Nato je sledila večerja. Po večerji smo odšli na krajši sprehod v gozd. Zvečer smo se tudi posladkali s torto in naši slavljenki zapeli za rojstni dan.